Alla inlägg den 7 december 2012

Av isabel - 7 december 2012 22:12

igår kväll var en vansinnigt trevlig kväll. Vi blev inbjudna på middag hos vår lärare, jaja, tänkte de flesta av oss, det är ju snällt o trevligt av henne, klart vi går, räknade med att vara hemma runt 21. Vid 01--02 någonting stapplade jag o polaren in genom dörren, fulla som ägg, glada i hågen efter en grymt trevlig kväll med konversationer kring allt från kursen till fred på jorden till förhållande, jämlikhet, utbildningssystemen o tillbaka till samtal om snus. Det var en otroligt trevlig kväll. jag fick nått dårdip o började skratta åt något som jag nog inte ens då visste vad det var men jag satt o skrattade så hårt att jag höll på att trilla av stolen o tror att vår lärare nog började fundera på vad det var för psyko hon släppt in i sin lägenhet. Trevligt var det, o bakis har jag varit idag. Rödvinshuvudvärk delux men, det var värt det. så lätt. 

skritta ut med roy barbacka i snön, det var kallt o lite halt men varmt om rumpan iaf :) lagom ansträngning så där mitt på dagen. O så fick jag äntligen träffa Jazze, fika o runda på obs så jag fick tag på de sista julklapparna, knästrumpor och lyckades tömma bankomatkortet IGEN... de inne på Twilfit trodde nog vi var dumma ihuvudet så som vi gick runt o flabbade om allt o försökte räkna ut hur mycket 25% rabatt var på 300kr o dividerade om hur mysigt det är att slå in julklappar, NOT!!! en julälskade o så jag, lol, diskussionerna fick de två bakom kassan att skratta gott, tror vi gjorde deras dag lite roligare. Sen fick ordningsvakten oss att skratta så vi höll på att kissa på oss så som han stod o spanade vilket ledde till att den stackars skomakaren undrade ville att vi skulle dela med oss av det roliga för hans dag sög, o när vi lämnade honom en liten stund senare så hade han ett leende på läpparna och skrattade för sig själv. Om det var åt oss eller med oss går inte att svara på och spelar mindre roll, han var glad så vi var glada o där slutar min berättelse av dagens dag. 

nu ska jag sova för det gjorde jag inte särskilt mycket i natt :)

Ovido - Quiz & Flashcards