Direktlänk till inlägg 20 augusti 2013

varför är alla "Svenska hollywoodfruarna" singlar?

Av isabel - 20 augusti 2013 21:12

sitter o slötittar o skrattar åt Svenska Hollywoodfruar, det är nog ev av Sveriges absolut sämsta serie men ändå så otroligt underhållande. Det går inte att låta bli att titta. Men, titeln är väldigt missvisande, denna säsongen är 3 av 4 "fruar" ogifta. Borde kanske heta "Svenska Hollywoodkvinnor" eller Hollywood singlar, Hollywood skiljda kvinnor... hollywood änkor (?) Vem vet, nått annat, Hollywood puckon? Kanske... fast nu är det ju en norska som är med. Känns som det kan beror på två saker, antingen finns det väldigt få svenskor i Hollywood, eller så är det ingen som vill vara med, för det måste ändå vara lite pinsamt att vara med... Hade hellre blivit känd för något jag åstakommit än för att jag är korkad, blond och fick en massa pengar vid skiljsmässan. Men, Maria M är så störtskön, kan bara inte lista ut om hon verkligen är korkad eller om hon bara gjort det till sitt "varumärke".

"får man inga pengar i Sverige? Måste de jobba själva?" Den nya bruden är ju blåst på riktigt.... O Pernilla ska göra av med katten för att den har diaree... ? Hur korkad får man bli... det går ju över... Jisses...


Felixen är hemma nu iaf. Hämtade hem honom idag o nu är det gödning på hög nivå som gäller. Det där med att man ska bli tjock och rund när man är på bete har han inte riktigt förstått... Mötte hon som har betet när vi lastade hem o tydligen hade alla hästarna tagit sig lite nu när det har regnat o gräset blivit lite grönare, alla utom Felix. Men några veckor med fri tillgång till hö o långsam uppökning av kraften o lite lusern på det så ska han nog kunna ta sig ganska snabbt. Så först fett och sen muskler. O så håller vi alla tummar, tår, tassar o hovar att han inte går sönder igen. Nu räcker det med skador, nu ska han komma igång o hålla!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabel - 13 juni 2015 16:21

Det här med att folk tror att man är social bara för att man har djur kan jag bara inte greppa...  minns alla gånger jag åkte tåg med Sune (kaninen) o alla som satt nära en skulle prata... Why?   O som idag, där ligger jag på en gräsmatta långt b...

Av isabel - 5 augusti 2014 19:25

Andra skryter om sina barns framsteg , jag tänker skryta om min hund! Idag gick jag en runda genom stadsparken kl 16.30. I perfekt "ut med hunden väder. En tid ch plats då parken är fylld med skrkande barn, löpande människor , cyklande människor och ...

Av isabel - 22 februari 2014 20:50

...har varit på mitt nya jobb i snart en hel månad och jag känner i skrivandet stund att jag verkligen kan tänka mig att stanna kvar där mycket längre än till sommaren. Jag trivs verkligen. Det känns smått märkligt att jag verkligen trivs så bra som ...

Av isabel - 12 januari 2014 14:17

när man har mycket att göra kommer det alltid något man måste tacka nej till pga tidsbrist men de tillfällen då man är helt ledig dyker det sällan upp något.    Igårem/kväll fanns det inget jag såg fram emot så mycket som att jag idag skulle vara...

Av isabel - 2 januari 2014 23:13

om jag följer mina vanliga rutiner så bör bloggen från o med nu bombaderas med meningslösa och tråkiga inlägg för tro det eller ej: Jag är sen igår officiellt arbetslös! Men, faktiskt bara en kort period! Ska få en timanställning som lärarvikarie ino...

Ovido - Quiz & Flashcards