Direktlänk till inlägg 9 augusti 2013

men det kan ju bli bra nu tack

Av isabel - 9 augusti 2013 10:19

fyra dagar senare o Zam hoppar fortfarande på 3 ben... blir veterinären på måndag om han inte sätter ner tassen över helgen. Det är bara lite märkligt för såren ser riktigt fina ut, han är inte direkt svullen, varken i tassen eller benet, jag får tvätta o klämma o det är ju inte helt enkelt att lyckas tvätta såret mellan trampdynorna utan att röra en hel del på tassen, så den bör verkligen inte vara bruten. Det enda som tyder på det är det faktum att han vägrar gå på den. Kan förvisso vara så att höften fick en ordentlig smäll i samband med att han skadade tassen, hela rumpan satt ju trots allt fast o när höften gör ont är det JÄTTE synd om honom... Kanske kanske men oavsett blir det en tur till farbror doktorn om han inte är bätre på måndag. Wiiiii, O vad roligt! 


Så det är en himla tur att jag ska iväg o jobba om en liten stund! 

Kanske behövs liiiite mer än 2 timmars arbete dock för att betala veterinärsräkningen... ska sitta som avlösare i en reception i 2 timmar. Knappt lönt men det är lite jobb, lite pengar och med lite tur kan det kanske leda till lite till i framtiden. Kan ju hoppas





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabel - 13 juni 2015 16:21

Det här med att folk tror att man är social bara för att man har djur kan jag bara inte greppa...  minns alla gånger jag åkte tåg med Sune (kaninen) o alla som satt nära en skulle prata... Why?   O som idag, där ligger jag på en gräsmatta långt b...

Av isabel - 5 augusti 2014 19:25

Andra skryter om sina barns framsteg , jag tänker skryta om min hund! Idag gick jag en runda genom stadsparken kl 16.30. I perfekt "ut med hunden väder. En tid ch plats då parken är fylld med skrkande barn, löpande människor , cyklande människor och ...

Av isabel - 22 februari 2014 20:50

...har varit på mitt nya jobb i snart en hel månad och jag känner i skrivandet stund att jag verkligen kan tänka mig att stanna kvar där mycket längre än till sommaren. Jag trivs verkligen. Det känns smått märkligt att jag verkligen trivs så bra som ...

Av isabel - 12 januari 2014 14:17

när man har mycket att göra kommer det alltid något man måste tacka nej till pga tidsbrist men de tillfällen då man är helt ledig dyker det sällan upp något.    Igårem/kväll fanns det inget jag såg fram emot så mycket som att jag idag skulle vara...

Av isabel - 2 januari 2014 23:13

om jag följer mina vanliga rutiner så bör bloggen från o med nu bombaderas med meningslösa och tråkiga inlägg för tro det eller ej: Jag är sen igår officiellt arbetslös! Men, faktiskt bara en kort period! Ska få en timanställning som lärarvikarie ino...

Ovido - Quiz & Flashcards