Direktlänk till inlägg 9 december 2012

snökaos med panik

Av isabel - 9 december 2012 19:58

Im sooo screwed....   


imorgon har jag 2v på mig att bli klar om jag ska få jullov. Så på 2v ska jag altså läsa in och examinera en 5v kurs med kompletering + skriva en case study på 10sidor i annat ämne, + skriva en uppsats synopsi dvs komma på vad jag ska spendera hela kommande termin med o skriva ner hur detta ska gå till, + jag skriva klart en delrapport till jobb + jobba 6dagar vart av 5 är heldagar o 1 är helkväll + ta hand om pållarna + hunden + träning...

    

ja... jag får ingen ledighet över jul i år heller.... o det elaka är att jag kan verkligen inte skylla på någon förutom mig själv. Jag har absolut inte presterat som jag ska, gett mig själv för mkt "ledig" tid o varit i stallet o ute med hunden o bara allmänt latat mig istället för att jag helt ärligt inte pallat eller velat plugga. deadline för skolarbetet (minus uppsatssynopsisen) är 12 januari, så det är 1månad bort. det är inte så lång tid, speciellt inte om man lägger på att jag direkt efter jul kommer bli översvämmad med projektjobb... hur nästa termin kommer se ut vill jag inte ens tänka på. Då är det disiplin som gäller.   

O inte åka till stallet kl 10 på morgonen o komma hem kl 15-16 på em... men det är mysigt   fick ridit både Boy o Felixen, Boy var ganska mycket trevligare än felix för felix tycker att han ska få galoppera nu, men det tycker inte jag o jenny, han får vänta lite till... Men boy var riktigt trevlig idag, mycket mjukare o mer sammarbetsvillig än igår så det var ett riktigt trevligt pass   


I snöstormen :P Jäklar vilket väder, hade velat säga att det var knappt så Zams ville vara ute men han älskade det. Blev SÅÅ överlycklig när han fick springa i hundgården ihop med farbror Peps :) Livet kan ju inte bli bättre än att busa med favoritkompisen i en snöfylld hundgård 


ugg, ska gå till sängs om en stund ihop med Evaluation theory... ska ta mig igenom 470 sidor innan tisdag är slut. vet inte hur det ska gå till mtp hur långsamt jag läser, men gå skall det. PUNKT!!!!

 
 
TheBeauty

TheBeauty

10 december 2012 13:12

Ååh, din blogg är så fin! Önskar jag hade en sån fin blogg! Besök gärna min - thebeauty.blogg.se. Skulle verkligen uppskattas! :) Gör btw gärna länkbyte! Kommentera min blogg om du är intresserad!

http://thebeauty.blogg.se

isabel

11 december 2012 18:55

tack
du har en väldigt fin blogg du med, känns som du lägger lite mer tid på den än vad jag gör på min...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabel - 13 juni 2015 16:21

Det här med att folk tror att man är social bara för att man har djur kan jag bara inte greppa...  minns alla gånger jag åkte tåg med Sune (kaninen) o alla som satt nära en skulle prata... Why?   O som idag, där ligger jag på en gräsmatta långt b...

Av isabel - 5 augusti 2014 19:25

Andra skryter om sina barns framsteg , jag tänker skryta om min hund! Idag gick jag en runda genom stadsparken kl 16.30. I perfekt "ut med hunden väder. En tid ch plats då parken är fylld med skrkande barn, löpande människor , cyklande människor och ...

Av isabel - 22 februari 2014 20:50

...har varit på mitt nya jobb i snart en hel månad och jag känner i skrivandet stund att jag verkligen kan tänka mig att stanna kvar där mycket längre än till sommaren. Jag trivs verkligen. Det känns smått märkligt att jag verkligen trivs så bra som ...

Av isabel - 12 januari 2014 14:17

när man har mycket att göra kommer det alltid något man måste tacka nej till pga tidsbrist men de tillfällen då man är helt ledig dyker det sällan upp något.    Igårem/kväll fanns det inget jag såg fram emot så mycket som att jag idag skulle vara...

Av isabel - 2 januari 2014 23:13

om jag följer mina vanliga rutiner så bör bloggen från o med nu bombaderas med meningslösa och tråkiga inlägg för tro det eller ej: Jag är sen igår officiellt arbetslös! Men, faktiskt bara en kort period! Ska få en timanställning som lärarvikarie ino...

Ovido - Quiz & Flashcards