Alla inlägg den 9 juli 2012

Av isabel - 9 juli 2012 23:44

Just precis nu ligger en ny laptop högst upp på önskelistan, blogga genom telefonen är bara en av grejerna som blir jobbigare :P


Nr 2 är nog kastrering av Zam, blir en kemisk kastrering först efter diskussioner med Sally för att sen göra en riktig om det ger positiva resultat.


Heltidsjobb till hösten intar en tredje plats följt av en bil och dagisplats till Zam


 de tre hör ihop ganska kraftigt om man säger så. :O


Behöver hitta en annan lösning till Zam hyfsat snart, han är riktigt fruktansvärd just nu, så grymtt uppe i varv o stressad o gör jag någonting när jag är ledig eller efter jobb där jag inte kan ta med honom så mår jag själv skit o e stressad för hans skull. Ikväll va ja o Anna o provade på Tango i stadsparken, nån sonmargrej hon tyckte ja skulle hänga med på o det var ganska trevligt men dans är väl inte riktigt min starka sida så jag trampade mest de ja dansade med på tårna :P men det kändes lagom elakt att komma hem, ta ur Zam på en 45min runda, som jag dessutom spendrade pratande i telefon, o sen bara lämna honom igen... Han la sig framför dörren, på mina skor, när han insåg att ja skulle gå igen. Så då satte ja mig på golvet o grät. Måste säga att Pms är det värsta skiten som någon kunde uppfinna.


har under större delen av dagen varit ett känslomässigt vrak. Haft grym magvärk, suttit dubbelvikt i stolen på jobb, huvudvärk ovanpå det,hela systemet stängdes av mellan 9-10 på jobb så då gick vi o lallade runt för att sen ha ett mindre helvete resten av dagen för att bli av med köerna. Landade på nästan 80samtal... Vårt mål som jag brukar ha svårt att nå är 58.... Så trött var bara förnamnet när jag kom hem... Men nu kan ja ändå inte sova :/ mhe...

Ovido - Quiz & Flashcards