Alla inlägg den 5 april 2013

Av isabel - 5 april 2013 20:08

mitt ben har nog dött lite just nu... körde ett body combat pass nu ikväll o halvvägs genom passet skulle vi göra sidekicks, det gick ju helt ok fram till att vi skulle lägga dem högre, jag tyckte ju att jag var uppvärmd men tji fick jag. fy satan vad det smällde i benet, vet inte riktigt vad det var som smällde egentligen, muskelfästet övredelen av låret är det som gör mest ont men det spänner hela vägen ner i vaden, hela baksidan igenom. Självklart fullföljde jag passet för man kan ju inte bara sluta så där mitt i men det var kanske dumt för just nu gör det ont när jag sitter. Det känns som en blandning av ett gigantiskt blåmärke och en muskelsträckning som går längst hela baksidan. Att gå är inga större problem men jag har svårt att ta på skorna för jag har inte böja mig fram    riktigt riktigt irriterande. Skulle ju till gymmet o springa imorgon innan body balancen o sen är det hopptävling på söndag, tänker att om jag skippar löpningen o stretchar mjukt på balancen så ska hoppningen inte äventyras. För då blir jag förbannad, ser fram emot att få hoppa lite bana! 


Fick hem Pepsodenten idag så Zam är glad! Det är en ganska skön balans att ha honom hemma, det blir lite extra jobb eftersom det är två hundar som ska ha mat, torkas tassar på, o promeneras. Promenaderna blir långsammare o  de är två som kan driva mig till vansinne MEN det jämnar upp sig för Zam är lugnare och trevligare att ha att göra med inne, o egentligen lite trevligare att promenera med också när Peps är med. De fick busa i trädgården efter att Tina gick o de busade rejält. Zam har ju inte fått busa på flera veckor så jag var lite orolig för att han skulle börja halta men det har han inte gjort  hoppas att vädret kan hålla sig så här underbart för då kan pojkarna vara i trädgården o busa hela dagarna när jag pluggar :) 


nä, men om jag ska gå en runda med gangstarna innan jag somnar i soffan o benet stelnar totalt!

Ovido - Quiz & Flashcards