Direktlänk till inlägg 16 juni 2012

överlevde Malmömilen :)

Av isabel - 16 juni 2012 21:50

överlevde malmö milen o kom i mål på 56.23 1min o 23sek långsammare än jag ville... så jävla störigt. Där var ganska duktig med folk o ganska många trånga passager där man tvingades anpassa tempot efter den som låg framför en så det var lite små frustrerande o störde tempot en del, men samtidigt tvingade det mig att hålla tempot uppe under de perioderna då benen började kännas tunga. Ångrar att jag inte ökade upp tempot mer redan på 8km, började inte gasa förrän 9 o speedade inte på riktigt förrän de sista 100meterna, hade kunnat pressa bort den där minuten... min löpklocka hade jag tydligen fått igång nån sekund efter starten registrerde  så jag trodde jag kom in på 55.56 men det stämde tydligen inte när resultatet kom upp på hemsidan. Sjukt irriterande.


sitter o tittar på "When a man loves a woman"... dum film att titta på när man är ensam o trött... på tok för seriös och sorgsen o hemsk för min sinnesstämning just nu... men likförbannat kan jag ju inte stänga av mitt i...så det är ju bara att sitta här o gråta till denna hemska film..


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av isabel - 13 juni 2015 16:21

Det här med att folk tror att man är social bara för att man har djur kan jag bara inte greppa...  minns alla gånger jag åkte tåg med Sune (kaninen) o alla som satt nära en skulle prata... Why?   O som idag, där ligger jag på en gräsmatta långt b...

Av isabel - 5 augusti 2014 19:25

Andra skryter om sina barns framsteg , jag tänker skryta om min hund! Idag gick jag en runda genom stadsparken kl 16.30. I perfekt "ut med hunden väder. En tid ch plats då parken är fylld med skrkande barn, löpande människor , cyklande människor och ...

Av isabel - 22 februari 2014 20:50

...har varit på mitt nya jobb i snart en hel månad och jag känner i skrivandet stund att jag verkligen kan tänka mig att stanna kvar där mycket längre än till sommaren. Jag trivs verkligen. Det känns smått märkligt att jag verkligen trivs så bra som ...

Av isabel - 12 januari 2014 14:17

när man har mycket att göra kommer det alltid något man måste tacka nej till pga tidsbrist men de tillfällen då man är helt ledig dyker det sällan upp något.    Igårem/kväll fanns det inget jag såg fram emot så mycket som att jag idag skulle vara...

Av isabel - 2 januari 2014 23:13

om jag följer mina vanliga rutiner så bör bloggen från o med nu bombaderas med meningslösa och tråkiga inlägg för tro det eller ej: Jag är sen igår officiellt arbetslös! Men, faktiskt bara en kort period! Ska få en timanställning som lärarvikarie ino...

Ovido - Quiz & Flashcards