Alla inlägg den 16 juni 2012

Av isabel - 16 juni 2012 21:50

överlevde malmö milen o kom i mål på 56.23 1min o 23sek långsammare än jag ville... så jävla störigt. Där var ganska duktig med folk o ganska många trånga passager där man tvingades anpassa tempot efter den som låg framför en så det var lite små frustrerande o störde tempot en del, men samtidigt tvingade det mig att hålla tempot uppe under de perioderna då benen började kännas tunga. Ångrar att jag inte ökade upp tempot mer redan på 8km, började inte gasa förrän 9 o speedade inte på riktigt förrän de sista 100meterna, hade kunnat pressa bort den där minuten... min löpklocka hade jag tydligen fått igång nån sekund efter starten registrerde  så jag trodde jag kom in på 55.56 men det stämde tydligen inte när resultatet kom upp på hemsidan. Sjukt irriterande.


sitter o tittar på "When a man loves a woman"... dum film att titta på när man är ensam o trött... på tok för seriös och sorgsen o hemsk för min sinnesstämning just nu... men likförbannat kan jag ju inte stänga av mitt i...så det är ju bara att sitta här o gråta till denna hemska film..


Ovido - Quiz & Flashcards