Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av isabel - 2 augusti 2013 22:47

lönt att vara vaken... 

varit på väg i säng i säkert 30 min nu men måste fortfarande ut med hunden

lönt att gå o lägga sig... inte precis så jag måste ställa klockan för att komma upp i tid imorgon. 

Tid..... det enda jag har i överflöd


ARBETSLÖSHET SUGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


jag hatar absbolut inte mitt liv men jag hatar min nuvarande livssituation. DET SUGER!!!!!!!!!!! DET ÄR TRÅKIGT, TOTALT MENINGSLÖST------------------ 

jag kan gå i pyjamas hela dagen utan att det gör någon som helst skillnad. (förutom att folk nog kollar snett på mig om jag kommer gående med hunden iförd linne o boxer.....   )


blir dessutom tjock av att vara arbetslös. kanske skulle komma ihåg att om träningen minskar till ett absolut minimalt minimum pga total motivationsbrist så borde maten minska iaf med en lagom motsvarande del.... säger hon efter att ha ätit choklad och godisnappar till kvällsmat!    


Enda fördelen med att jag kommer vara fattig som en kyrkråtta om nån vecka :p
För det är två utgångar: 

1: (den önskvärda) Få jobb, tjäna pengar, få tillbaka motivation till att äta rätt o träna igen

2: (den oönskade) inte få jobb, bli helt pank o inte ha råd med mat/godis


Båda fungerar för att sluta gå upp i vikt o bli av med de kilona jag lagt på mig under sommren men bara ett av dem kommer få min hjärna att hålla sig någerlunda stabil året ut... gissa själv vilket   


Hey Ho Lets Go! Positiva tankar här ikväll alltså!!!!!   



it feel sooooo long ago

  

Graduation; Masterprogram in Welfare Policies and Management 2013

Ovido - Quiz & Flashcards