Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av isabel - 2 augusti 2012 21:21

jag kände det på mig med en gång... zam lekte hur bra som helst med en 5månaders blandis, helt suveränt fint.. o så kommer det nån brud som släpper in sin dvärgschnauzer, nja... kände ett litet sånt.. hmm detta kan gå fel... men de skuttade iväg alla tre o så sa det PANG... o så förvandlades min söta lilla hund till ett jävla monster... han ger sig inte, det är det som är hemskast, den andra hunden kastade sig på rygg, pep, försökte inte alls kämpa emot o zam klipper den rakt över halsen... o biter hål... som tur var på sidan av strupen o bara ett stickhål i huden så det blev inte så farligt men tillräckligt för att jag skulle ge ägaren mina kontaktuppgifter om i fall hon behöver åka till veterinären med den... fick sparka bort min hund från den lille...

blir så jävla trött... det räcker väl med att han är konstant stressad, flåsar även om han sover, aldrig kan sitta still, inte går att ta med honom någonstans utan att behöva skämmas, går inte att gå med honom i koppel o möta en annan hund utan att få armarna avslitna nu går det inte att släppa honom ihop med andra hundar utan att han äter upp någon... blir så jävla trött..... orkar inte med honom o då har jag ändå bränt närmre 4000kr på lydnadsträning... just nu känns det som om de pengarna är kastade rätt i sjön... Jeppes träning är i grunden sjukt bra o jag tror fullt ut på hans konsept men uppenbarligen är det som han säger, jag är för jävla korkad för att klara av det... kan erkänna att självkänslan är grymt låg just nu... slagsmål med erik i helgen känns som en djävulskt bra plan just nu... känns som jag kommer explodera innefrån om jag inte får nått utlopp för allt just nu.. denna sommaren har bara blivit för mycket....... fucking bajskänsla.....  o JA, jag gnäller, o om du tycker jag ska sluta med det så ge fan i att läsa min blogg.

Ovido - Quiz & Flashcards