Alla inlägg den 16 augusti 2012

Av isabel - 16 augusti 2012 18:52

det är inte ok, min lilla laptop dig för någon månad sedan o nu idag har tydligen den  gamla tryggheten också kastat in handduken... Just precis när jag fått hem dumma fakturor som behöver betalas... Veterinärräkningen blandannat, för deras dator var sönder så det gick inte att betala på plats:/


kan betala en del via telefonen men inte de som inte är inlagda sedan tidigare, dvs inte veterinäraräkningen. Bajs... Det konstiga är att dator snurrar på men skärmen har lagt av.


Zam sprang sin första mil idag, det tog väldigt lång tid. Det var ganska varmt, var lite orolig för att det egentligen var för varmt så vi pausa o drack ganska ofta, eller, ja, han drack ja hällde. Men han var riktigt duktig idag, joggade på fint, blev ganska imponerad av honom.


åkte till stranden med honom o tvingade runt honom i havet. Han tycker det är lite obehagligt, var rädd för algerna o sen för vågorna. Sen när vi kom hem så smet den lille skiten. Satte honom utanför dörren för att tömma badkaret så han kunde gå rakt in o så vänder ja mig om o så e hundjäklen borta. Grannen bara: han sprang ditåt!!! Han sprang inte långt o som tur var mot parken o inte vägen o kom tillbaka när jag kommit tillräckligt nära för att se honom, helt lycklig var han över det också,:) men nu ligger han o sover gott o jag har provat kläder som kom med posten:D skulle ha lagt upp bilder på dem men det går inte via mobilen så det får vänta:/

Ovido - Quiz & Flashcards