Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av isabel - 29 augusti 2012 20:25




 



Vardagsrummet före!


 

Vardagsrum Efter!

     

Bokhylla Före micron flyttade hem, Bokhyllorna EFTER micron flyttade :)

Köket: Före


 

EFTER! nya knoppar, arbetsbänk o RENT!


 


Micron där den ska vara o välsorterat skafferi


 


Superrena fönster och till o med rent bakom elementet!

 

Tommy satte upp TV på väggen :) Äntligen!


 


Vilken utsikt :)

 


Klockan lämnade fönsterkarmen o där är space runt bordet!

 

Snyggaste arbetsbänken som nu sitter fast i väggen tack vare Tommy :=)

     

O 1sopsäck o 2h senare: Världens mest välstädade och sorterade garderober! Fick inte in en enda sak tidigare o nu är där 2helt tomma hyllor och massa space :)


Det är inte super stora ändringar men många bäckar små har gjort stor skillnad. Det som kvarstår nu är att byta knopparna på garderoben i hallen o så ska jag sortera upp lådorna i sovrummet. Ska skaffa mig en ny vas så jag kan få upp mina ljusgrenar i vardagsrummshörnan för lite mysbelysning o sen ska jag fixa en kopplingsgrej till mitt ljudsystem så jag kan ha alla högtalarna igång till datorn/tv :)





Ovido - Quiz & Flashcards