Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av isabel - 4 augusti 2012 20:40

har haft nästan ett helt dygn ihop med underbara Erik. Grillade o åt gott igår kväll, blev både grillad majs, kycklingspett med svamp o paprika, pommes, grillad banan med choklad i o sen resten av chokladen som kvällstugg :) o så lite vin o cola upppå det! snacka till nästan 4 på morgonen o idag var vi o tränade.


så underbart. 2½h, tränade fall, hopp, mattkamp o sparring med handskar o skydd. Borde börja bära nässkydd när jag tränar. Fick X-antal slag på trynet, en perfekt rundspark i njuren, stopspark rakt i solarplexus, en rejäl smäll på kindbenet så det kändes som nacken skulle vridas av, låg mai-geri som nog ger mig en fin lårkaka, en tå från en rundspark rakt mellan två revben, en rejäl smäll/klämning av axeln i samband med nedtag på mattan, som tur var hade Erik bättre balans än jag så han hindrade den från att bli helt smackad. Så just nu ömmar hela överkroppen, både efter träning o smällar, helt underbart känns det, riktigt riktigt skönt. Mörbultad, trött o glad är känslan jag åkte hem med :)


Bilder på mina käftsmällar kommer :)

Måste hitta en klubb så jag kan börja träna kampsport igen för katten vad jag saknat det. Det hade varit ett bra komplement till löpningen, ridningen o ev passen på gymmet. Snabbhet, smidighet o explosivitet behöver jag verkligen träna upp.



Ovido - Quiz & Flashcards