Alla inlägg den 21 april 2012

Av isabel - 21 april 2012 20:59

nu tycker jag det räcker för ikväll. Har insett att jag pluggat som bäst på morgonen, problemet är att jag sover som bäst på morgonen också så morgonen är inte alltid så lång :p

o finns det något bättre sätt att avsluta dagen på än ett avsnitt av 2½ män :) 6 minuter in o jag har redan skrattat så magen håller på att dö. de nya avsnitten är nog bättre än de gamla. Inte riktigt som de gamla men om man ser det som ett nytt program så är det seriöst ett bättre än det gammla :) Har duktig träningsvärk i magen sen veckans träningspass så det passar perfekt att avsluta med en rejäl skrattatack!


Tog 1½h paus mitt på dagen o drog till gymmet för ett Body Combat pass följt av 20 minuter på löpbandet. Var inte riktigt i form så båda två gick lite halvkasst, har träningsvärk sen i torsdags o lite från ridningen i går, var längesedan jag red barbacka två dagar i rad, glömt bort att man måste jobba lite extra med lite andra muskler. Men höll iaf ett jämt tempo i 2km, sen satte sig magen på tvär. Har kommit fram till att jag måste spänna mig på något konstigt sätt när jag joggar för det är magmusklerna som tvärlåser sig, kan inte vara nått annat har jag insett. Måste jobba på det... ska se till att avsluta varje gruppass med löpning o sen ut o jogga runt dammarna iaf 1-2 gr/vecka. När jag tog med Zam ut så fungerade det bra, då höll jag definitivt inget jämt tempo för han stannade o kissade med ojämna mellanrum men jag hade inga magkramer då. Problemet är att zam inte klarar av att få den extra motionen, han är överenergisk som det är o det blev ganska mycket värre när han följde med o joggade så han får inte följa med.


har skrivit ca 1/3 del av hemtentan nu, o har nog hittat underlag för iaf 1/3e del till o sen får det bara bli 1/3e del ordbajseri. så det ska nog fungera...




Ovido - Quiz & Flashcards