Alla inlägg den 2 februari 2012

Av isabel - 2 februari 2012 20:57

det där med att ha disciplin är inte min starka sida just för tillfället. Kommer ingenstans med studierna, ägnade hela kvällen åt att dricka vin och snacka skit med underbaraste Erik igår. Riktigt trevligt med att försöka sätta sig med studierna dagen efter en vinkväll var väl inte det lättaste. En liten stunds studier, sen blev det soffläge med filmen "De bortglömda" så vaninnigt bra, skum, klassad som thriller men det tar ett tag innan den blir obehaglig, mer psykologiskt än något annat. Inte ens när den var slut så förstod jag den fullt ut, men rekomenderar den lätt.

En tur till stallet fick dagen också bjuda på, var väl inte jätte inställd på att rida i denna kylan men när jag väl satt där så var det riktigt skönt, kallt men trevligt.


 

 Borde satt mig med studierna när jag kom hem men just precis nu så skiter jag ganska hårt i vilket. Har tappat motivationen, förstår inte det jag läser, det är inte så att det är ointressant, för ekonomi är ganska intreressant, jag älskar matte, men ja, det fastnar inte och jag kopplar det inte.  Samtidigt så kan jag nog inte säga att jag är orolig, det löser sig, det är en hel vecka kvar till tentan, o det är ju inte så att jag ska jobba hela helgen o har 2-3hästar att rida varje dag också.   Men att plugga in en ekonomikurs på 4dagar (måndag-torsdag kl 12) kan nog vara fullt möjligt. Varför göra det lätt när man kan göra det svårt

  

Ovido - Quiz & Flashcards