Alla inlägg den 3 februari 2012

Av isabel - 3 februari 2012 16:58

dagens aggroanfall går till skolan. Fick mail om betyget för metodkursen och att säga att jag är missnöjd är fan en underskattning. Kan inte minnas någon gång jag börjat gråta pga besvikelsen över ett betyg men just nu är jag så förbannad och besviken att jag inte vet vad jag ska göra förutom att gråta. Men hoppets lampa tändes när vi kom fram till att jag och min gruppkamrat inte har fått samma betyg på vår GRUPP uppsats. Hur fan kan hon ha fått ett högre betyg än mig när det är samma uppsat som bedömts? Så jag avvaktar i väntan på att mitt temprament ska lägga sig 10 grader lägre och sen ska jag maila läraren och hoppas så in åtahelvete på att jag har fått ett mail som varit menat för en annan människa. Jag är inte den som skryter om mina egna betyg, jag tror sällan att mina uppsater ska få ett bättre betyg än de får, tvärt om, jag är duktig på att nedvärdera mina egna insatser men fan i helvete heller att denna uppsatsen var SÅÅÅÅÅÅ dålig. Ett jävla D, hur kan jag få ett D???? Förlåt men det är totalt värdelöst, riktigt riktigt värdelöst. Det är fan inte värt att fortsätta plugga om jag ska få så dåliga betyg, helt ärligt, glöm det. Ska sätta mig o söka jobb som industriarbetare istället. Stå på ett löpande band och vända rätt sockerbitar eller nått. Lagom mentalt utmanande....


Gha... aggroanfall.... ett glas vin, lite skrik i en kudde o så sjukt bra musik på högsta volym så ska jag väl vara på bättre humör lagom till det är dags att åka tillbaka till stallet imorgon kl 7....

Ovido - Quiz & Flashcards