Alla inlägg den 15 februari 2012

Av isabel - 15 februari 2012 18:23

Denna dagen har varit grymt produktiv, vaknade kl 5 imorse efter att ha drömt att jag försovit mig, det elaka var att i drömmen så var det sommar, i drömmen vaknade jag av att solen strålade rakt in i sovrumsfönstret men att halva dagen hade gått, hunden hade inte varit ute och av någon anledning så gick det bara ett enda tåg till stallet och det hade jag självklart missat. Lite förvånad blev jag av att vakna på riktigt i ett becksvart rum där klockan visade 04.55 Men men, bytte ut föreläsning mot ridning, kändes mer produktivt att halvsova på hästryggen än på föreläsningen. Isbana med Charlie och syrran, riktigt obehagligt att rida på, så det blev inomhus med Carisma och hon var tröttare än jag så det slutade med att vi bara lunkade runt med dinglande ben och halvslutna ögon, så roligt tycker både hon och jag det är att skritta runt i ridhuset i 40 minuter   Får börja trava henne på fredag så då kanske hon piggnar till och blir lite gladare.


3minuter till middagen är färdig, ska laga 3 rättersmiddag till 7pers imorgon så idag blev det coops färdiga pizza, känns som jag måste spara på matlagningstalangen tills imorgon!


Satte mig med ekonomiboken men hamnade på Arbetsförmedlingens hemsida istället så 10 nya jobb är sökta, inom diverse områden. Allt från personalhantering, till socialrådgivare till receptionist. Man ska inte vara kräsen när man har en bred utbildning  


tack o hej nu blir det middag o förhoppningsvis lite plugg  

Ovido - Quiz & Flashcards